Lammeuld ApS | Cumberlandsgade 7 | 2300 København S | Telefon: 42 90 54 44 (Man. - fre. kl. 10-12) | Email: [email protected]

Lammeuld logo
Lammeuld logo

Alle artikler

JEG HAR IKKE MODTAGET MIN ORDRE?Opdateret a year ago

Der kan være flere årsager til, at du endnu ikke har modtaget din ordre. Når du har lagt din ordre, skal du kort efter modtage en ordrebekræftelse, og når vi har pakket varerne, og din pakke er afhentet af fragtmanden, modtager du en ordrebekræftelse på email.

Herefter modtager du endnu en mail med track og trace nummeret til din pakke, som du kan spore på fragtmanden hjemmeside. 

1. Tjek på din ordrebekræftelse om du har oplyst korrekt navn og adresse. 

2. Hvis du ingen ordrebekræftelse fået, har du mon så oplyst korrekt mailadresse? Tjek også SPAM mappen. 

3. Hvis du har modtaget en ordrebekræftelse, kan du spore den på fragtmandens hjemmeside eller her i vores HELP CENTER. Fragtmandens hjemmeside giver nogle gange mere nøjagtige oplysninger, specielt omkring levering til Pakkepost stationer (i tilfælde af at du ikke er hjemme).

Vi sender ALLE pakker forsikret med enten UPS, DPD, DHL, GLS eller PostNord, og du kan derfor altid spore din pakke på fragtmandens hjemmeside, og se hvor langt den er. 

Hvis overstående punkter ikke er problemet, så send os endelig en mail på [email protected] – vi vil meget gerne hjælpe.

Hjalp denne artikel?
Ja
Nej