Lammeuld ApS | Cumberlandsgade 7 | 2300 København S | Telefon: 42 90 54 44 (Man. - fre. kl. 10-12) | Email: [email protected]

Lammeuld logo
Lammeuld logo

Alle artikler

Min ordre

KAN JEG SPORE MIN PAKKE?

Ja, så snart din vare er sendt, vil du modtage en mail med et sporingsnummer, så du kan følge din pakke. Du kan også logge ind her i vores HELP CENTER med din email eller ordrenummer, og følge med i hvor langt pakken er nået. Eller du kan spore den p

JEG HAR IKKE FÅET EN ORDREBEKRÆFTELSE?

Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse? – Tjek først i din SPAM mappe. Ordrebekræftelser er sendt fra automatiske systemer og ofte kan disse ryge i SPAM bakken. Hvis den ikke er der, så kan du evt. have skrevet forkert email adresse. Skriv endelig

JEG HAR IKKE MODTAGET MIN ORDRE?

Der kan være flere årsager til, at du endnu ikke har modtaget din ordre. Når du har lagt din ordre, skal du kort efter modtage en ordrebekræftelse, og når vi har pakket varerne, og din pakke er afhentet af fragtmanden, modtager du en ordrebekræftelse

KAN JEG ANNULLERE MIN ORDRE?

Ja det kan du – hvis ikke ordren er meldt klar til afsendelse. Send os en mail på [email protected] med emnet: ”annullering” – så får vi den annulleret. Skulle vi allerede have afsendt din pakke, inden vi modtager din mail, er du naturligvis velkommen

MIN ORDRE ER FORSINKET. HVAD SKAL JEG GØRE?

Hvis din pakke ikke er ankommet inden for 6 hverdage efter bestilling, kan der være forsinkelser fra fragtfirmaet, eller der kan være øget travlhed på vores lager. Bemærk: I helligdage eller salgsfremmende perioder (fx Black Friday og Cyber Monday) k

MIN ORDRE ER ANNULLERET, MEN I HAR RESERVERET PENGENE PÅ MIN KONTO?

Hvis du har handlet med et saldokontrolkort (Visa Electron og Maestro) eller kreditkort (Visa eller Mastercard), kan pengene være reserveret på din konto i løbende måned + 30 dage, selvom købet er ophævet. Det er ikke Lammeuld.dk, der har reserveret