Lammeuld ApS | Cumberlandsgade 7 | 2300 København S | Telefon: 42 90 54 44 (Man. - fre. kl. 10-12) | Email: [email protected]

Lammeuld logo
Lammeuld logo

Alle artikler

MIN ORDRE ER ANNULLERET, MEN I HAR RESERVERET PENGENE PÅ MIN KONTO?Opdateret 2 years ago

Hvis du har handlet med et saldokontrolkort (Visa Electron og Maestro) eller kreditkort (Visa eller Mastercard), kan pengene være reserveret på din konto i løbende måned + 30 dage, selvom købet er ophævet. Det er ikke Lammeuld.dk, der har reserveret pengene, men din bank. 

Det samme gør sig gældende, hvis du har betalt med MobilePay og den er knyttet til et af ovenstående kort. Hvorvidt reservationen kan ophæves afhænger af de kortregler, der fulgte med, da du underskrev aftalen om dit betalingskort. 

Reglerne kan svinge fra bank til bank, men typisk kræver banken dokumentation fra vores side på, at vi har annulleret købet for at ophæve reservation. Herfra er det op til banken at ophæve reservationen og frigive pengene.

Hjalp denne artikel?
Ja
Nej